Ontmoet je oud-medestudenten en docenten op de Oudemanhuispoort. Op dinsdag 28 mei 2024 organiseert de afdeling Arbeidsrecht een bijeenkomst voor alumni van de master Arbeidsrecht. Een master die 20 jaar bestaat en daarmee de oudste masteropleiding Arbeidsrecht van Nederland is.
Kerngegevens van evenement Actualiteiten Arbeidsrecht
28 mei 2024
16:00 -17:15
OMHP zaal D0.09

Tijdens de feestelijke bijeenkomst presenteren (oud-)docenten Hanneke Bennaars, Niels Jansen, Niels van der Neut, Ilse ZaalNuna Zekić en Evert Verhulp de, in hun ogen voor de arbeidsrechtpraktijk of wetenschap, belangrijkste uitspraak van de afgelopen tijd (mei 2023-mei 2024). Daarna is er een borrel in de hal van de Oudemanhuispoort om bij te praten met oude bekenden en nieuwe mensen te ontmoeten.

Het evenement op de Oudemanhuispoort is bedoeld voor alumni én de huidige studenten van de master Arbeidsrecht aan de UvA. Mocht je in aanmerking willen komen voor PO-punten, dan bedraagt de deelname € 50,-. Zo niet dan is de bijeenkomst kosteloos.

Wij zien je graag op onze alumni-bijeenkomst op 28 mei 2024.

• Wanneer: 28 mei 2024 van 16:00 tot 17:15 uur (met aansluitend een borrel)
  • Waar: Universiteit van Amsterdam, Oudemanhuispoort (zaal D0.09)
  • Wat: herbeleef het onderwijs: de meest spraakmakende arbeidsrechtelijke uitspraak van het afgelopen jaar
  • Door wie: (oud-)docenten van de afdeling Arbeidsrecht aan de UvA
  • Voor wie: alumni en zittende studenten van de master Arbeidsrecht aan de UvA
  • Kosten: gratis en voor € 50,- krijg je 1 PO-punt

Er is ook een LinkedIn-groep voor alumni Arbeidsrecht van de UvA. Word lid en houd contact met vakgenoten.

Oudemanhuispoort

Ruimte OMHP zaal D0.09